تبلیغات
متنوع وگوناگون - چند توصیه برای تغییر عادت غذایی غلط
شنبه 1388/06/28

چند توصیه برای تغییر عادت غذایی غلط

   نوشته شده توسط: کلبه ی تنهایی    


1-روزانه 8 ـ 6 لیوان آب بنوشید.


3-قبل از مصرف غذا سالاد میل كنید و از مصرف نمك اضافه در غذا خودداری كنید. 2-در بین غذا از نوشیدن آب بپرهیزید.

4-سعی كنید وعده های اصلی غذا (صبحانه ـ ناهارـ شام) حذف نگردد، زیرا در این صورت ناچار به ریزه خواری خواهید شد.




6-برای صرف غذا از بشقاب های كوچك استفاده كنید. 7-صرف غذا باید در كمال آرامش و تانی صورت گیرد و از عجله خودداری كنید. 8-در حالت های اضطراب و استرس غذا نخورید. 9-وقت خود را به جای ریزه خواری پر كنید. 5-مصرف چای كمرنگ ولی بدن قند و شكر 2 ساعت بعد از غذا مانعی ندارد.